Garanti
Vilken garanti har jag på min order?
Alla våra produkter är garanterade i 2 år. Om en köpt vara har defekter inom garantiperioden, vänligen kontakta oss så tar vi hand om det.
Det har uppstått en skada på min order, vad händer nu?
Fall- eller stötskador eller andra skador är naturligtvis aldrig avsikten. Om detta ändå skulle vara fallet, kontakta oss alltid och skicka med ett foto där skadan tydligt framgår. På så sätt kan vi tillsammans komma fram till en lämplig lösning.
Täcker garantin alla skador?
Denna garanti täcker inte skador som orsakats av (a) ingrepp eller reparationer som utförts av kunden eller av en person som inte är auktoriserad av Vebos att utföra sådana ingrepp eller reparationer, (b) underlåtenhet att använda lämplig förpackning vid returnering av produkten, (c) felaktig installation eller underlåtenhet att följa Vebos instruktioner eller varningar vid installation, användning eller förvaring av produkten, eller (d) felaktig användning eller olyckor, oavsett om det sker under transport eller inte, inklusive när det gäller åtgärder från tredje part och force majeure.
WebwinkelKeur garanti
Vid klagomål som inte kan lösas i samförstånd har konsumenten möjlighet att vända sig till Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Stichting WebwinkelKeur medlar kostnadsfritt. Dessutom kan EU-invånare använda den europeiska plattformen för tvistlösning för att lämna in ett klagomål och nå en lösning utanför domstol. Denna plattform finns tillgänglig på http://ec.europa.eu/odr, men vi råder dig att kontakta Stichting WebwinkelKeur först.